Suluboya portre sipariş

Suluboya portre sipariş çizimi
Suluboya portre sipariş çizimi - Bir arkadaşımın aracılığı ile yapmış olduğum bir çalışma, gerçi çizimlerimin neredeyse yarısı arkadaş aracılığıyla olmakta:)
a3 çizimlerde genellikle canson 120 g/m2 lik kağıt kullanırdım ancak bu sefer aynı defterden bulamadım. Bende farklı şeyler denemekten ne zarar gelir diyerek; Ankasanat'daki abinin tavsiyesi ile A3 boyutunda Cray'On (clairefontaine) 120g/m2 olan bi defter aldım. Fiyatını hatırlamıyorum ama sayfaları falan gayet iyi, bu defterdeki ilk çalışmamda suluboya oldu. Sayfa biraz buruştu suluboya için pek uygun değil gibi ya da suyunu çok az kullanarak yapmalısın.
Farklı çalışmalar yaptığımda paylaşacağım.
Suluboya olarakta bildiğiniz klasik 12 renk faber castell kullandım. Bazı renkleri (özellikle ten rengi) birbirine karıştırarak elde ettim.
Sormak istediğiniz birşey olursa çekinmeyiniz.
instagram.com/organikcizer
facebook.com/organikcizer

Yorumlar

Popüler Yayınlar