Seda Bakan Erel karakalem çizimi


Organikçizer - Seda Bakan resim çizimi

Seda Bakan'ın gogıldaki fotoğraflarıyla aynı olmasın farklı olsun diye instagram hesabından seçtiğim (bu ağzını Dünyayı yiyecekmiş gibi açtığı) fotoğrafını çizdim. Facebook'ta Kardeş Payı'nın kendi sayfası paylaştı yaklaşık 2bin kişi beğenmiş ama yaklaşık 200 tanede abidik kubidik yorum almışım:) (bilinçli, yapıcı eleştirilere açığım)

Velhasıl çizimin daha yarım halini instagram hesabımda paylaştığımda Seda Bakan'nın vaay süpersin yorumu beni güldürdü :) Kendi pozunun bu olduğunu biliyor sonuçta, belkide emek harcadığım için öyle dedi bilemem ama ben beğendiğini düşünüyorum.

Ayrıca her hangi bir tanışıklık veya akrabalık yok tamamen soyadı tesadüflüğü, gerçi oda eşinin soyadı (evet eşini de tanımıyorum)

Yorumlar

Popüler Yayınlar