3D İce drawing-3boyutlu buz çizimi

3 boyutlu buz resmi çizimi - Genelde bu tarz nesneler pek çizmem ama 3D çizimlerden biraz etkilenmiştim bu aralar.
Nasıl Çizdiğime gelirsek?
Önce ince bir şekilde hatlarını oluşturdum yerde su damlalarının hatlarını çizdim, damlalar zaten rastgele olabileceği için çok dikkatli çizmenize gerek yok ama tonlamayı yaparken özen göstermelisin. ardından buzu hatlarını çizdim ve tonlamalarını yaptım, çizgi çekmekten korkma resmi karalamaktanda elinde silgi var en kötü silersin, yeter ki bastırarak tonlama. Çizim bittikten sonra yaklaşık yarısından biraz azını (üst kısmı) makasla kesiyosun, çizimdeki ışığa uygun olacak şekilde resmi konumlandırıp fotoğrafını çekiyorsun. Al sana 3d çizim :)

(Not: Resim öğretmeni değilim, bu anlattıklarım kendi uyguladığım şeylerdir, eğitimli birinden yardım almanızda her zaman fayda vardır)

Yorumlar

Popüler Yayınlar