monica belluci karakalem portre (monica belluci drawing portrait)

Tam adı Monica Anna Maria Bellucci İtalyan oyuncu ve model olan belluci 1964 doğumlu.Bende ilk gördüğümde hadi ordan dedim ama öyleymiş.Galiba bu da italyanların Ajda Pekkan'ı
Bu tarz çizimler hep görüyodum,canım çekti çizmek istedim aslında o yüzündeki ıslaklığı verebilirmiyim diye düşünmüştüm çizime başlarken ama verebildim sanırım.Tabi ki bundan çok daha iyi örnekler olduğunuda biliyorum.2011 yılında yapılan bir çizim
2b-4b-6b-8b faber castell kalem kullandım.arka tarafınıda pembe kuruboya ile fon yaptım.zamanını tam hatırlamasamda aşşağı yukarı 3-4 saat sürmüştür. Resmin orjinali
facebook,instagram ve twitter hesapları
facebook.com/organikcizer
instagram.com/organikcizer
twitter.com/organikcizer

Yorumlar

Popüler Yayınlar